20 Mayıs 2008

düşen adam

Ömer inanılmaz hareketli ve sürekli düşen bir çocuk ve tabii ben de sürekli peşinden giden anne ..

Bana rağmen ,ömerin alnı sürekli mor, ,düşündüm kafasına kask mı taksam :) ama zaten 49 cm çapla koca kafalı , bir de kask taksam ,kafasını yerden kaldıramaz oğlum :)))Annesi koca kafasını yesin..

Aklıma eşimin spor yapmak için aldığı ama hiç takmadığı ,kafa bandı geldi,ömer alnının hep aynı yerini vuruyor,oraya hemen taktım tabii

Ama sadece birkaç saniye kafasında tutabilim,3. pozu çekerken bir baktım ömer beni tekmeleyerek ve debelenerek kafasından çıkarmış..

Bu orjinal fikir de buraya kadarmış :)))
Morluklar devam...:(
Ömer anne tarafından da baba tarafından da geniş bir aileye sahip ve ilk torun..
Eeee amca ,dayı ,teyze ,dede derken sürekli yeni hediyeler geliyor,bu spor ayakkabıyı da amcası aldı,ayağına zorla giydirsek de ,çok yakıştı oğluşuma...

Göbekli tavşanım ,doğduğundan beri ne zaman ayağına ayakkabı giydirsek hep ayağını topladı bu nedenle 9 ayında da çorap yada patikle gezdi oğluş, ama artık sıralıyor ,ayaklarınıda düz tutmaya çalışıyor ,bundan sonrası için umutluyum :))))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...