14 Mayıs 2008

asabi ömerrrr

Ömer artık sıralıyorrrrrrrr.
1 haftadır oğlum,çekyata tutuna tutuna yürüyor,ayaktayken yavaşça poposunun üstüne kendini atarak ,oturuyor.
Tabii bu arada bol bol düşüyor,bir kaç kere kafasını vurdu.Alnının iki tarafında da morluk oldu.Ama ne kadar kontrol edersem edeyim ,gene de düşüyor :(
Olumlu tek yanı ,düşe düşe ,yavaş düşmeyi ve kendini dengelemeyi öğrendi....

Geçen gün ömerin altını değiştirirken ,dizlerinde küçük morluklar gördüm.Moralim bozuldu,aklıma bin bir türlü farklı hastalık geldi,sonra biraz düşününce ,ömer sürekli yerde emekliyor,zemin de parke yani sert ,dizlerinde çürük olması gayet normal.
Bir arkadaşımla bunu paylaştığımda ,emeklerken dizlere takılabilicek ,emekleme dizliğinden bahsetti.Ben de hemen gittim aldım,yanda foto da görüldüğü üzre..:)
Dizlik son derece yumuşak ,artık içim rahat,oğluşumun dizleri artık acımicak.

Ömere rüzgarlı havalarda kafası üşümesin diye şapka aldım.Ama kafasında tutmak ne mümkün,sürekli kafasından çıkarıp hınçla ve de söylenerek yere atıyor.Ama ne atma ,resmen fırlatıyor.Eğer takmakta ısrar edersek o zamanda avazı çıktığı kadar bağırıp başlıyor ağlamaya ve kendini ordan oraya atıyor.Bazen kendini geriye doğru atıp kafasını yere de vurabiliyor...

çıkar şunu kafamdan ....


ıggggggyyyyyyyyyy

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...