25 Mayıs 2008

indiana jones

Akşam üstü ömeri anneme bırakıp, 1,5 yıl sonra eşimle ilk defa sinemaya gittik:)
İndiana jones 'a..
Film güzeldi,en azından benim gibi aksiyon sevenler için.Ama harrison ford inanılmaz yaşlanmış.
Film boyunca zaman zaman ,neredeyse 70 yaşında olan bir adamın bu kadar hareketi yapmasının çok abartılı olduğunu düşündüm.
Gerçi bu beklenen bir şey ilk indiana filminden bu zamana neredeyse 30 yıl geçmiş.
Ama genel anlamda ben ,indiana filminden ne bekliyorsam hepsinin karşılığını buldum ve dolu dolu 2,5 saat geçirdim.Tavsiye ederim:)))
not:Küçük bir öneri, biz sinemaya ümraniye carrefuar afm ye gidiyoruz,bütün salonlar kocaman
,pazar günleri de dahil her zaman bomboş,hem de koltukların arasındaki kol kısımları kalkabiliyor :)))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...