5 Mayıs 2008

Baloncuklar uçuyor.......

Akıllı bebekler akademisi.
Bu kitabı hamileyken ,benim gibi hamile olan canım arkadaşım hülyanın tavsiyesi üzerine almıştım.Kitap, bebekler için beyin ve çoklu zeka geliştirme rehberi .İçinde öncelikle çoklu zekadan behsedilmiş ve aylara göre de bebeğinizle oynayabileceğiniz farklı bir sürü oyun var.Bence her annenin ve anne adayını alması gereken bir kitap.Her oyun ayrıntıları ile anlatılmış ve bebeğinizin o oyunu oynarken ,bebeğinizin beyninde ne tür bir uyarım olacağıda belirtilmiş.Ayrıca kitabın ,bebeğinize anne karnında ve doğduktan sonra dinletebileceğiniz ,müzik cd'si hediyesi var..

Biz bugün ömerle, kitaptan okuduğum ,aslında hepimizin bildiği ve bebeğin beyin gelişimi için çok önemli olduğunu öğrendiğim, baloncuk oyunu oynadık.Hiç yerinde durmayan oğlumu 15 -20 dakika boyunca oturduğunu görmek ve baloncukları gördüğü andaki şaşkınlığını izlemek çok keyifliydi...
Alet edavatı nasıl bulduğuma gelince ,bir bardak suya bolca bulaşık deterjanı koydum.Bir kağıdı rulo haline getirip bantladım .İlk defa dün yaptım ,pek başarılı olamadım,baloncuk oldu ama daha uçmadan patladı.Bugün aynı suyla tekrar yaptım,bugün kü balonlar daha başarılıydı.Sanırım bir gün sabunlu suyu dinlendirmek gerekiyor..


Dedesi, oğluma bisiklet almış.Oğluşumu atıyoruz içine bütün gün evin içinde turluyoruz.(Allahtan koridorumuz uzun,yoksa evde kullanmak zor olurdu .)İçine binmediği zamanlarda da yan çeviriyoruz ya tekerleği ile yada pedalıyla oynuyor.Yani bisikletin hem etinden hem sütünden faydalanıyoruz:)))))))))))))


Ömer artık hiç dur durak bilmiyor.Sürekli farklı bir yere emekliyor ,sürekli ayağa kalkıyor ve tabii düşüyor ,benim de sürekli peşinde olduğumu söylemeye gerk var mı bilmiyorum .

Evin bir bu odasın bir başka odasında.Yorulduğnda yavrum koyuyor kafasını 3-5 saniye yere,sonra devam ..

Fotoğraf çekerken de ya o an kafasını çeviriyor,ensesini çekiyorum yada fotoğraf flu çıkıyor.Bugün çektiğim 15 -20 resimden yalnızca bir kaçı doğru dürüst çıkmış.Ömer diyorum bakıyor ama ben çekene kadar çoktan ilgisi başka bir alana kaymış oluyor.Allahtan bir tanesinde bana baktı da yukarıdaki resmi çektim:)))))))))))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...