21 Haziran 2008

0 beden,anne beden

Nasıl yakışmış mı oğluşuma gözlükler :) Arkadaki ,bana inat O beden teyze,neyse doğurunca onu da görücez....

Bir şey anlatmadan geçemicem...

Geçende yolda eski öğrencilerimden birini gördüm,Buraya kadar herşey normal,tabii ki görebilirim ben 9 yıldır bu meslekteyim :)
Ama görür görmez ilk söylediği şeye bakarmısınız,

"Hocam dağılmışsınız!"

Birden afalladım ,dondum kaldım,hatta yıkıldım ...

DA-ĞIL-MIŞ-SI-NIZ

Bu ne demek oluyor ?

a) hocam çok kilo almışsınız

b)kocaman bir göbeğiiz var

c)giyim ,kuşam sıfır

d)hani eski fönlü saçlar

e)hepsi

doğru cevap e) şıkkı olmalı :)

Hali hazırda öğrencim olsa emin olun çocuk mat'dan sınıfta kalırdı :p
Hemen alelacele ,oğlum heralde çocuğum oldu gibilerinden şeyler söyledim ,ama çocuğu dövecek gibi söyledim sanırım ,çünkü çocuk hızla uzaklaştı:)

Geçende eşimle alışveriş merkezine gittiğimizde ,deniz için birşeyler bakıcam dedim ,
eşimde "Onlar sana olmaz,küçük gelir "dedi. (Yakışmaz sana,demek istiyor sanırım,yada 44 bedene bikini yada mayo yapılmadığını düşünüyor,moral bozukluğundan neden böyle söylediğini bile soramadım).
Ama,ama sadece 38 beden den 42- 44 bedene gectim o kadar ....
Hayır bu bir kabus olmalı,şişman E-S-İ-N

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...