16 Haziran 2008

hep mi böyle !

Ömer perşembe günü , ütü ile hem elini ,hem de ayağını yaktı :((

Nasıl üzüldüğümü ve nasıl vicdan azabı ile yandığımı anlatamam,herşey o kadar hızla gelişti ki ,ömerin hızına yetişemedim .

Ömeri emzirdikten sonra yere bıraktım, üstümü başımı toparlamak için yani sadece birkaç saniye, sonra bir çığlık ,ama nasıl bir çığlık olduğunu anlatamam ,beynimde koptu sanki çığlık.
Emzirmeden önce gömlek ütüleyip ,ütüyü ranzanın altına doğru koymuştum,ömer yere konulur konulmaz ,diğer odaya geçmiş ve ütünün kablosundan çekip ütüyü dışarı çıkarmış ,sonra da malum...
Önce annem de ben de neresini yaktığını anlayamadık ,eline ,yüzüne, ayağına ,açıkta kalan her yerine baktık,ama anlayamadık ,sonra muhtemelen elinde olduğuna karar verip ,ellerini soğuk suyun altına soktuk,ayağını çorap giydirmeye çalışırken çığlık atmasıyla anladık ,zaten bir kaç saniye sonra ayağı su topladı.
Hemen doktorumuzu aradık, pansuman yapılması gerektiğini söyledi,hastaneye gidip eline ve ayağına pansuman yaptırdık.Cumartesi pansumanı yeniletmeye gittik ,ayağını yenilediler ,eline ise gerek yok dediler.Elini hemen soğuk suya tuttuğumuz için eli düzeldi gibi,ayağı ise yara oldu ve ne yazıkki pansumanı sürekli eli ile çıkardığı için ,emeklerken ayağı tahriş oluyor :((
Her seferinde kanıyor,kucağımızda tutsak ,ayağı iyileşene kadar desek ama mümkün değil, bir dakka kucakta durmayan bir çocuk, ne yapacağımızı şaşırdık.

Dün de ortalığı toparlamak için yere bıraktım ,bir baktım prizi yerinden çıkarmış,prizi iki tel tutuyor.Çok şükür ki ömere bir şey olmadı .Allah korudu.
Ben; bir sıkıntı yok ,cünkü prizi kapattım diye düşünüyorum ,ama prizi çıkarabileceği hayatta aklıma gelmezdi .Sonradan çok üzüldüm ben bu çocukla başa çıkamıyourm diye :(


Gün içinde de ,sürekli berjerin arkasında,orada oturuyor ,orada ayağa kalkıyor,orada oynuyor,oradan alınca kıyameti koparıyor,ne yapacağımı şaşırdım...

Nerde tehlikeli bir şey var ömer orda.....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...