27 Haziran 2008

ömerle bir günümüz :)

Ömer gün içinde en çok ilgilendiği oyuncağı mothercareden çok uygun fiyata aldığım ,içine koyduğun kutuların üstündeki hayvanların sesini çıkarıp ,ingilizcesini söyleyen fotoğrafdaki oyuncak ...
Bu yaşta değil ingilizcesi ,türkçesini bile zor anlıyor, ama çıkan hayvan seslerine bayılıyor , ama ilerde hayvanların ingilizce telaffuzu da çok işimize yarayacak tabii o zamana kadar kırmazsa :)
Mutlaka bu oyuncakla oynuyoruz...

Veee tabii arabalarımız ,tüm gün en sevdiği mekanı olan berjerin arkasında annesinin öğrettiği şekilde 'purrrrpprrpp' şeklinde araba sürüyor :)

Ömere gecikmeli de olsa bir kaç tane kitap aldım, dokun hisset kitabı,bebeklerin dokunma duyusuna hitap eden bir kitap;
bebek oyunları kitabı,bu kitap kukla ile birlikte okunan bir kitap ve bir de içinde taşıtların resimleri bulunan bir kitap aldım ...
Bütün gün döne döne kitap okuyoruz,en çok taşıtların olduğu kitabı sevdi bitince mızırdanıyor,her seferinde ben bunalana kadar okuyoruz :)
Kitap ve oyucaklardan sıkılıdğı zaman birlikte evi keşfe çıkıyoruz ,
Evde bulunan tüm dolaplar açılıyor kapanıyor,mutfak dolabındaki ömerin dişine dokunur herşey iniyor onlarla oynanıyor :)

Her gözüne çarptığında , eşimle benim büyük boy fotoğrafımızı, 'ba ba ba 'sesleri eşliğinde öpüyor yada yalıyor :)

Gün içinde 2 kere uyuyor,tabii ben de ya temizlik yapıyorum yada bloğumun başına :)
Yemeğini doktorumuzun tavsiyesi üzerine ömer de artık bizimle yiyor ve hepimiz aynı yemeği yiyoruz,ama yemeklerimizi artık salçasız ve tuzsuz ,domatesle yapıyorum.
Artık ömere muhallebi yerine milföy ,ev böreği,krep gibi yiyecekler de veriyorum ,oğluş her yeni tadda ve hep beraber aynı sofradayken iştahlı ve keyifli :)))

1 yorum:

Fleur Citrus Sinensis dedi ki...

Blogumuza Bekleriz;

El Yapımı Ahşap Oyuncak Mu;

http://oyuncakmu.blogspot.com/

Bedia & Emre

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...