19 Haziran 2008

Ömer 10 aylık :)))

Ömerin çok şükür ayağındaki yara kabuk bağladı,bundan sonra inşallah hızla iyileşecek.Elinde, hemen suya tuttuğumuz için sadece kahverengi bir leke kaldı,o da soyuluyor :))
Tüm dostlarıma ii dilekleri için teşekkürler..

Ömer artık 10 aylık :))
Bugün doktora gittik,oğluşun boyuda kilosuda gayet ii.

Geçtiğimiz ay içinde ömerin yemek düzenin de çok ciddi değişiklikler oldu ,yanlış anlamayın bu benim tercihim değil tamamen küçük beyin tercihleri...
Bir sabah kahvaltı da verdiğim bisküvi,pekmez,peynir,yumurta,tereyağı ve ceviz tozundan oluşan ,benim de içimi kaldıran ,ancak yapması ve yedirmesi çok kolay olan bulamacını yemeyi reddeti,ben tabii yana yakıla ne yapacağım düşünürken ,tongucun doktorunun söylediği aklıma geldi ve onu uyguladım ,yani yemesi gereken herşeyi,küçük ekmek parçaları ile ömere yedirdim. Ömer çok beğendi,şimdi en sevdiği öğün kahvaltı....

Sebze çorbasını da hiç sıkıntı çekmeden yediriyorum,her gün çeşit değiştirmeye ve hergün yeni bir çorba yapmaya gayret ediyorum,yapması da çok kolay , o gün evde bulunan sebzelerin karışımından oluşuyor ve içine bulgur yada pirinç koyuyorum...Bazen kıyma bazen de balık ekliyorum.

Muhallebi ve yoğurdu ise yemek istemiyor,ben de yoğurdu ayran olarak ( ayrana bayılıyor)veriyorum ama muhallebiye bir çözüm bulamadım,her türlü muhalebi çeşidini denedim ama hayır, dudaklar kilitleniyor ,açabilene aşkolsun ,bende pilav yada makarna veriyorum.

Meyveyi de seviyor ama kendi yerse...
Biz de veriyoruz eline meyveyi kendi yiyor ,fotoğrafta görüldüğü üzre heryerine hatta saçına bile bulaştıra bulaştıra :)
Yavrum ,bazen meyve yerken birden paylaşma isteği hissediyor sanırım ve ağzından çıkarıp ,bizim ağzımızda veriyor ,babası da ben de keyifle paylaşıyoruz....
Ama bu kadar özgürlüğünde dezavantajları var tabii , artık mutfağımda halı yok :)))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...