7 Ekim 2008

Çakkıdı,çakkıdı...

Kime çekti bilmiyorum ama ömer her yerde dans ediyor ,ama öyle böyle değil heryerde ...
Arabada giderken babası radyoyu açtığında araba koltuğunda,alışveriş merkezinde gezerken bebek arabasında,evde ,yolda yürürken,hatta emerken kucağımda.
Hem de her türlü müzikte reklam cıngıllarında ,türk sanat müziği parçalarında,pop,caz her müzikte :)
Bazen ellerini kıvırarak,bazen clubber tarzında yada çömelip doğrularak ,sallanarak hatta oturduğu yerde poposunu oynatarak.
Kapı gıcırtısına bile oynuyor derler ya ,sanırım uzunnnn yıllar önce ömer düşünülerek söylenmiş bu söz :))))
....................
Artık mutfak eşyalarının yanında oyuncaklarımızla da oynuyoruz ama arada.Tüm oyuncak sepetini boşalttırıp-tabiki bana-hepsini keşfedilmemiş yeni bir hazine gibi tek tek inceliyor bazen 15 dakka bazen daha da uzun süre-ve ben bundan çok mutluyum,mesela şimdide inceleme durumunda ben de rahat rahat yazıyorum:)-,oyuncağın her ayrıntısına bakıyor.
..............
Ve ne yazıkki yemek seçiyoruz,fazla çiğneme gerektirecek yemeklerden çok çiğnemesi kolay olan yemekleri tercih ediyoruz.Çorba ve muhallebi gibi.
...................
Artık tüm organlarımızı öğrendik hepsini büyük bir ustalıkla ve değişik oyunlarla gösteriyoruz.Kulaklar,dişler,eller,saçlar,burun,gözler, hatta karnımız ve bacaklarımızı da :)
..............
Şu aralar en meşhur oyuncağımızda toyiki de kıyametler kopartarak bize aldırdığı pembe bebek arabası .Bazen kendi oturuyor-ve ömeri taşıyor öyle sağlam bir oyuncak bebek arabası yani-bazen evdeki çeşit çeşit oyuncağı içine koyup gezdiriyor,ama gün içinde mutlaka oynuyoruz.
.............
Geçen sabah ömerin eline verdim bebek bezini
"hadi ömer bunu babana götür,altını değiştirsin "dedim
Ömer aldı bezi direkt iki oda ötedeki odaya babasının yanına,tabii elinde bez.Babamız hemen büyük bir mutlulukla yanıma geldi,ben de çok mutluyum tabii ki ,oğluşum emirleri anlıyor ve uyguluyor :)

Aslında bu yazdıklarımı ömer 14 aylıkken yazmak istiyordum ama 1 hafta daha dayanamadım :)
Neyse o zaman yenilerini yazarım :)

Not:Ömercim yarın öbür gün büyüdüğünde belki bu dans hakkında yazdıklarım yada barbie bebek arabası mevzuu hoşuna gitmeyebilir-olur ya baban gibi ağır takılırsın :)-ama napim canımcım ortada böle bir gerçek var :)


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...