18 Ekim 2008

Dayeeee

Ömer her gün kelime haznesine yenilerini ekliyor:)
En yenilerimiz dayeee-dayı,
Aye-ayı,
opan-osman,
abi-abi,
lena-aleyna
Bunlar şu anda aklıma gelenler ...

Ve ömer anlamsız kelimelerle -belkide anlamlı ama biz henüz çıkardığı kelimeleri anlayamıyor olabiliriz-birşeyleri kırınca yada farklı bir durum olduğunda kendince olanları bize anlatıp duruyor,bizde cevap veriyoruz.
Öylemi ömer,sonra ne oldu?Ömer de daha da coşarak anlatmaya devam ediyor.-anlattığı şeyide parmakla göstermeyi ihmal etmiyor-Daneme hebele kebe,deme yene :)
Benim küçük adamım bayağı erken konuşacak gibi görünüyor-en azından erkeklere göre-.
İlk cümlemiz "dayee ditti."
......
Dün burun akıntısıyla başlayan öksürük , hapşımayla ve ateşle seyreden küçük dayımızın bulaştırdığı viral enfeksiyon nedeniyle ,ömeri doktora götürdük ve aynı anda 3 diş çıkardığını da öğrendik-salya sümük yani her yer -.Dünden beri küçük kuzum kucağımda oturuyor sadece ,başıda göğsümde.
Küçüğüm hem diş hem de enfeksiyon nedeniyle bitkin durumda.
Tabii bugün bir haftadır gitmeyi istediğimiz oyun grubuna katılamıyoruz:( İnşallah haftaya...
.....
14 ayımızı bitirip 15 ayımıza hastalıkla girdik.Kalabalık ortamda çocuk büyütmenin avantajları yanında dezavantajlarıda var.Evde biri hasta olunca ,ilk bulaştırdığı çocuklar oluyor.Bizde bunun dezavantajlarını ne yazıkki sık sık yaşıyoruz:(

6 yorum:

Adsız dedi ki...

oy kıyamam çok çok geçmiş olsun ömere.. afferim miniğe hem de, ne güzel erkenden konuşmaya başlıycak, darısı bizim başımıza...

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun canım ya valla bravo :)

Adsız dedi ki...

Geçmişler olsun en kısa zamanda atlatmanız dileğiyle yarım yarım konuşmaları nede tatlı ya maşşallah :)

Adsız dedi ki...

Burcu çok saol canım .Evet erken konuşacak gibi görünüyor,sürekli bir şeyler anlatma peşinde:)

Craft woman ,teşekkürler.

Mısır patlağı ,evet canım bir de duysan ,çok komik :)

Adsız dedi ki...

konustugu kelimeleri not etmen ne guzel bizimkiler şimdi devamlı soruyorlar kucukken suna ne diyordum buna ne diyordum diye:)))
geçmiş olsun.. öpüyoruz ömeri

Adsız dedi ki...

Esincim, cok gecmis olsun. Insaallah en kisa zamanda iyilesir benim guzel yegenim. Ben artik sayisini unuttum ama herhalde bu son dislerle birlikte 32 disi oluyor degil mi Omerin:P Darisi, fetret donemine giren Kremalimin basina diyorum. Ama madem gec oldu hic olmazsa guc olmasin bizimkisi:)

Omerin kalabalik aile ortaminda buyumesi inan pekcok acidan imrenilecek bir durum. Biz burada cok yalniziz Esin. Elimden geldigince degisik ortamlara goturup sosyallesmesini sagliyorum ama bence yakin akraba gibisi yok. Onlarin gosterdigi surekli ilgi ve sevgisi eminim Omer'e cok seyler katiyordur. En azindan bu kadar konuskan olmasi, kendi yetenegi kadar, icinde yasadigi kalabalik sevgi cemberindendir diye dusunuyorum. Allah sevdiklerini yanindan eksik etmesin insaallah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...