28 Ekim 2008

Hoşgeldik :)

Biliyordum uzun süre blogların kapalı tutulamıyacağını biliyordum :)
Nasıl bir şey ki birkaç kişi için tüm bloggerı kapatmak,bu kadar mı örümcek beyinli ve yasakçı bir toplumuz.
Tabii ki hayır olmalı cevap ve hayır oldu.
Vee yeniden buradayız :)
Ömer ve annesinin günlüğüne ve yaşadılarına devam :)
.......
Ömer iyice kendini anlatır oldu ve bu işimi oldukça kolaylaştırıyor.Mesela bir yeri acıyınca ,gösterip aciyooo diyor,bizde hemen çözüm buluyoruz.
Veee tabii bir sürü yeni kelimemiz var en komiğide ısırıp "ıdığdım"diyip,ardından da kızdığımız için bize "cici cici" demesi ve okşaması-kandırıyor bizi kuzu -.
Birde onur dayısını kafasına esince dayee yada onuğğğ diye çağırması çok komik.
........
Artık havalar nedeniyle ömeri-tabii hastalıklar da büyük etken -pek de dışarı çıkaramıyoruz,
kuzucukda dışarıdan gelen herkesin üstüne atlıyor,belki beni de alırda dışarı çıkarır diye.
Cumartesi doktoruna kontrole götürdüğümüzde doktor ,aftları hariç gayet iyi diyince ömerle beraber pelinlere gittik,ömer içinde bizim içinde iyi oldu.
Aslında doktora gittiğimizde, ben ömer düzelmemiştir belki diye pek umutlu değildim gitme konusunda ama çok şükür düzelmiş :)
Efe ve aslı ulaşım sorunu yüzünden bu sefer gelemediler.(Birimiz şişlide ,birimiz bostancıda birimizde hisarda oturunca ulaşım azıcık sorun oluyor.)

Pelinlerde hep beraber şarkı söyleyip-yani ebru ile ben söyledik :) -elele tutuşup oyun oynadık.Ebru küçük oyuncak tiyatroda ,kukla oynattı.İngilizce şarkılar söyledik,kitap okuduk,mamalar yedik,bol aktiviteli ve keyifli bir gün geçirdik :)
Çocukların yaşıtları ile sosyalleşmelerinin çok önemli olduğunu düşünüyorum her seferinde hem anneler olarak biz, hem de çocuklar birbirinden çok şey öğrenmiş oluyor.Bu 14 aylık bebekler bile olsa böyle bence.Hayatta da önceliğimiz çocuklarımız olduğuna göre ,ne kadar vakitsiz olsakda ,vakit yaratıp onların bu gelişimine yardımcı olmalıyız.
Ananemiz bize kış için şeker mi şeker bere ,atkı ve eldiven takımı almış.Oğluşuma pek bir yakıştı :)

Bu da yaramazlıkta son nokta-eminim aynı yaş grubunun hepsi böyledir-.
Bizim uslanmaz ,durulmaz delikanlı ,koltukların üstüne oradan da kaloriferin üstüne çıkıp bu şekilde manzara :P seyrediyor .Bu korkusuzlukla ömer bana çekmiş galiba bende 4. kattaki evimizde balkonun korkuluğundan diğer tarafa geçer -ama çok sıkı tutardım demiri-kendimi denerdim.Düşünsenize elimi bıraksam ,direkt 4. kattan aşağı .Tabii o zamanlar ilkokuldaydım.Anneme şimdi söylüyorum da kulaklarına inanamıyor,.
Kadıncağızın 4 tane yaşları yakın çocuğu vardı,yetişemiyordu tabii...
Bizde ömerin oraya çıkmasını engelleyemediğimizden sürekli başında bekliyoruz ve tam altına minder yığdık ,allahtan çok sık da çıkmıyor.
Aman çok yazdım gene bu günlerde yazıyorum da yazıyorum,aslında bu kendimi kontrol eden halim yoksa 3-5 sayfa süreceek anlatacaklarım,bitirim artık :)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

hoşbulduukkk..

CUMHURİYET Bayramın Kutlu Olsun...

Ömere Öpücükler..

Adsız dedi ki...

çok sevindik blogların tekrar acılmasına...erkek cocuklar düz duvara tırmanıyorlar derler ya hakkaten biraz daha büyüyünce gör annesi dolapların tepesine çıkıp oturacak...tecrübeyle sabit :)))

Adsız dedi ki...

Aynıııı poz bende de var..Koycem bloga bakarsın:))

Adsız dedi ki...

Betül ,hoşbulduk bu arada da bloggerın ve dostların kıymetini bir kere daha anladık.

çocukla çocuk,tahmin ediyorum 14 aylıkken bunu yapan 24 aylıkken kimbilir neler yapar :)

Adsız dedi ki...

Oh be rahatça okumak ne güzel canım değil mi sevgiler

Adsız dedi ki...

kesinlikle :)

Adsız dedi ki...

çok tatlı bir oğlunuz var maşallah.Allah analı babalı büyütsün.Bu bloğa kaydolma sebeplerimden biri ömer ve siz oldunuz:)çok saolun.Çok sıcak bir ortam yaratmışsınız burada.Ömeri benim için öperseniz beni çok mutlu edersiniz...

Adsız dedi ki...

Hoşgeldin mavi bahçe,ne kadar içten bir mesaj yazmışsın.Bu güzel mesaj için çok teşekkürler.
ÖMeri senin için tabii ki öperim,ömer de ellerinden öper ....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...