20 Ekim 2008

Zor zamanlar :(

Hem de çok zor zamanlar :(
Bugün bir türlü kontrol altına alamadığımız ateşi yüzünden ömeri doktoruna götürdük.Cuma günü de götürmüştük , gitmesi kolay olur diye yakında bir özel hastaneye götürmüştük ama yalnış yapmışız.
Şimdi düşününce bu kadar herşey üstüste gelmez canım diyorum ama, geliyor işte :(
.............
Cuma günü ömeri huysuzluk ,hafif ateş ,burun akıntısı ,hafif öksürük ve ağzında hafif bir kan sızısı ile bize çok yakın diye özel bir hastaneye götürdük.
Orada ki çocuk doktoru ömeri muayene etti.3 tane dişi çıkıyor ,basit bir enfeksiyon var birkaç gün sıkıntı çekersiniz sonra düzelir dedi.Ateş için ibufen ve paranox fitil verdi.Ağzındaki hafif kan sızısını sorunca da bir şey ısımıştır diş eti kanamıştır dedi.
Bizde aman ne güzel antibiyotiksiz bu işi halledicez demekki dedik ,evimize geldik.O geceyi sorunsuz geçirdik.Cumartesi ömerin öksürüğü ,burun akıntısı ,ağlaması ,sızlanması artmaya başladı.Cumartesi akşam üstü ateşi yükseldi ama öyle 38 lik diş ateşi değildi.Oğlum ateş alev yanıyordu,ibufen verdik,biraz düşer gibi oldu.3 saat sonra tekrar yükseldi.Bu sefer fitil attık.Oğluşum gece yarısı uyuyakaldı.Tabii annemle ben ayaktayız,bir ara ikimizde bir şekilde uykusuzluğa yenilmişiz ki ömerin inlemesiyle hemen ayağa kalktık.Oğlum öyle böyle değil ateş alev yanıyor,ateşi 40 dayanmış .Hemen soyduk duşa soktuk,ibufen verdik -ama beni kesmedi ,korkudan -bir de fitil verdim.Tam 1 saat sonra inlemeyi bırakıp ,kafasını yasladığı göğsümden kaldırabildi ,bize hafifçe gülümsedi.
Annemlede konuşuyoruz,ömer böyle düzelecek mi,düzelene kadar çok sıkıntı çekecek yavrum diye..
Pazar günü sürekli ibufen,calpol,paranoxla vererek ateşini düşürdük.
Ama gidişat iyi değildi.Ömerin burun akıntısı saydamdan sarıya döndü,öksürüğü arttı,salyaları da neredeyse saat başı üstünü değiştirmemize neden olacak kadar çok aktı.
Gece daha beter bir kabustu.Babam ,annem ,ben hep beraber nöbet tuttuk.-eşim yetiştirmeye çalıştığı kartlarla işyerinde :(-
Yine ateş,ılık duş ,şuruplar vs.vs
Pazartesi, yani bugün bu böyle olmayacak dedik .Ömeri kendi doktorumuza götürdük.
Ve sonuç ömer,

orta kulak enfeksiyonu+çıkarmaya çalıştığı 3 diş+diş eti iltihabı(kanama bundanmış)+ve 3 farklı boyuttaki aftla(ben sadece dilinin ucundaki küçük olanı pazar günü ağlarken görmüştüm) felaket durumdaymış :(

Hepsinin ayrı ayrı ızdırabını yaşıyormuş oğlum.Bu kadar hastalık üstüste gelirmiş:(
Yavrumun çektiği acıyı anlayamamışız:(
3 gündür sadece anne sütü ,su ve bazen yoğurt çorbası ile beslenen oğlum,iyice süzüldü.Ağzındaki aftlardan hiç bir şey yiyemiyor.
Tabii bu kadar rahatsızlığa boy boy ilaçlar alarak döndük evimize.İğneler ,aft ilacı,spreyi,jeli,vitamin ilacı,tabii ibufen ve fitile devam.
İlaç kullanmayı çok zaruri olmadıkça reddeden ben ,şimdi mecbur hepsini vericem ömere ,ama nasıl işte nokta biraz karanlık.
3 gündür ateş düşürücü şurupları bile nasıl verdiğimizi bir allah bilir birde annemle ben .
........
Yaşadıklarının hepsi ayrı sıkıntı biliyorum ama ,sürekli aft sıkıntısı çeken biri olarak-ki genetik yatkınlığımız var-biliyorum ki şu anda en çok aft zorluyor oğlumu :(
.........
Doktorumuza da bugün özellikle sordum ,bu aft vitaminsizlikten mi çıkıyor (eksik mi yediriyorum oğlumu diye,illa kendimi suçlayacağım ).
O da enfeksiyon sebebiyle vücut direncinin düştüğünü ve bu nedenle çıktığını söyledi.B vitaminin iyi geldiği bilindiğinden bir vitamin ilacı verdi.
.........
Kendi kendime soruyorum ,ya diş eti iltihabı.
Geçen hafta kısa bir süre bu problemi çekmiştim .Ömer de emerken genelde elini ağzıma sokar ,dişlerimle oynar.Acaba bu esnada virüsü eline mi bulaştırdım,bilmiyorum:(
.......
Bu kadar sıkıntı çeken miniğimle 3 gündür anne ve yavru kangurular gibiyiz.Sürekli kucağımda hiç kimsede huzur bulamıyor.
Ve yüzüme bakıp bakıp arada usulca öpüyor beni.Şu günlerdeki tek keyfim bu küçük ama çok büyük öpücükler.....

21 yorum:

Adsız dedi ki...

canım çok üzüldüm. ah yavrum koca adamın başına gelse hepsi o bile dayanamaz. Geçmiş olsun, bu arada o doktorada ayıplar olsun. Hiç mi birini göremedin be adam...

Adsız dedi ki...

ah kuzu cidden ızdırap çekmiş ama teşhis konmuş ve umarım bir kaç sayılı günde kolayca atlatırsınız Esincim... Çok çok büyük geçmiş olsun....

Adsız dedi ki...

Asin çok çok geçmiş olsun, okurken çok üzüldüm yavrum benim, inşallah en kısa zamanda atlatır da eski gülücüklerini atar size.

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun esin çok üzüldüm inan ki. İnşallah ömercik bütün dertlerinden kurtulur da minicik bedeni ile sana kocaman öpücükler verir.

Adsız dedi ki...

canım çok geçmiş olsun ,kıyamam ona :( buaralar hepsi böyle hastalandı sanırım:( ama sizinki çok üstüste gelmiş,bizi haberdar et,inşallah kısa zamanda düzelir.sevgiler..

Adsız dedi ki...

ben zaten sulugözdüm annelikten sonra iyice abarttım, yazının sonunda gözlerim doldu.. umarım herşey çok daha iyidir, umarım bir an önce iyileşir ömer, çook geçmiş olsun..

Adsız dedi ki...

çok üzüldüm,canım benim ne acı çekmiştir hepsiyle uğraşırken.inşallah ilaçları içirebilirsiniz de biran önce iyileşir küçük prens.
sevgiler size...

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun ya:((
biz de bir tane aft çıkıyor ne hale geliyoruz o daha minicik
umarım çabuk atlatırsınız...

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun bitanem en kısa zamanda iyileşin görüşelim.....

Adsız dedi ki...

Esincim, ne kadar zor gunler gecirmissiniz! Rabbim size guc Omercige de acil sifalar versin. O kadar sIkInti bir yetiskini bile perisan etmeye yeter, kimbilir Omercige ne izdirap vermistir:( Cok gecmis olsun ve Allah beterinden korusun arkadasim.

Sevgiler,
Ayse Sule

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun Esin, çok üzüldüm gerçekten

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun esin inşallah biraz daha iyidir prens

Adsız dedi ki...

ah canım ya kimbilir nasıl çekiyor yavrucak... çok kötü oldum ya... rabbim şifa versin en kısa zamanda. ilk doktor da iyiymiş yani. ben de Talha'yı başka doktora götürünce birtürlü geçmezdi hastalığı kendi doktoru görünce anlardı derdini.
o küçük öpücükleri sevsinler.

Adsız dedi ki...

off canım benim hiç kıyamıyorum çocukların hasta olmasına...hepsi bir araya gelmiş çok ağır olmuş ömer için..çok çok geçmiş olsun canım

Adsız dedi ki...

Canım benim çok geçmiş olsun, aft bile tek başına ne kadar acı verirken diğerlerini düşünemiyorum bile.Minicikler ama herşeye dayanıyorlar maşallah.Biz ne kadar güçlü görünürsek(içimiz yansa da), onlar daha çabuk düzeliyorlar bence...

Adsız dedi ki...

cok gecmis olsun .. bir anne olarak neler hissettigini cok iyi anliyorum .

Allah sifa versin ..

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun Esin'cim.Okurken bile çok korktum.İnşallah en kısa zamanda iyileşir aslan Ömer :))

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun Esin nazar mı değdi ne :(

Adsız dedi ki...

canım benim çok geçmiş olsun

çok üzüldüm yavrum ne kadar acı çekmiştir. Allah şifa versin çocukların hasta olması kadar kötü bir şey yok..

bu arada ödülün sayfamda seni bekliyor..

sevgiler..

Adsız dedi ki...

çok çok geçmiş olsun içim acıdı okurken:(
benzer durumu benim büyük oğlum bir yaşındayken yaşamıştım,orta kulak iltihabı ,4 kök dişlerin patlamak üzere oması sonucu yüksek ateşten havle geçirmişti yavrum,o günler geldi aklıma:(

rabbim hiç bir evlada acı çektirmesin...

bloguma bakrsan eğer ödülün var senin tarafından alınmak üzere seni bekliyor..

sevgileirmle..

Adsız dedi ki...

Tüm arkadaşlarıma iyi dilekleri için çok teşekkürler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...