24 Ekim 2008

Ödül dağıtıyoruz:)

Öncelikle tüm arkadaşlarıma iyi dilekleri için çok teşekkürler.
Ömer iyi -ama zargana balığı kıvamında,çok zayıfladı-,ve nihayet içinde ateş düşürücülerin olmadığı normal hayatına döndü.
İştahımız,keyfimiz,her tıkırtıya atılan göbeklerimiz de geri döndü.Aft hala var ama sanırım ,aft ilaçlarının etkisiyle fazla acı hisettmiyor,tabi burnumuzda hala sümüklü ama olcak o kadar :)
Siyap,ilkay,muko ve betül beni bu ödüle layık görmüşler.Bu beni şımartan ödülü ,

Meripoint-İlkay
Kremalim-Ayşe Şule
Maya bebek-Tuğba
Elif ve nazdan-Elif
Minik kelebek pelin-Ebru
Pamuk şekerim-Siyap
Sihirli mutfağım-Betül
Erdemin günlüğü -Naile
Yaşama sebeplerim-Muko
Tonguç büyürken-Ayça
Keozone-Ekim
Arda akalın-Burcu
galiba bu liste uzayıp gidecek :)
Ben bu ödülü listemde bulunan ,yazılarını okudukça kıyısından köşesinden yaşamlarına ortak olduğum , kendi yaşadıklarımı keyifle paylaştığım,her yorumla daha da pekişen bir arkadaşlığı paylaştığım ,tüm dostlarıma gönderiyorum.Hepinizi çokkkk seviyorum .

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Tesekkur ederin Esincim, biz de sizi cok seviyoruz:)

Kucuk prensin iyilesip tekrar ulke, ay aman ev yonetimini ele gecirmesine de cok sevindik:P

Sevgiler,
Ayse Sule

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler Esincim, ben de hiç görmediğim hayatları bilgisayar ekranından takip ediyorum ve bundan çok zevk alıyorum. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Ayşecim,hem de ne ele geçirme,anında:)

Adsız dedi ki...

burcu,bende :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...