8 Ekim 2008

Tek başımıza su içiyorus,

Ömer artık kendi suyunu kendi içiyor.İlk tek başına su içmek istediğinde başaramaz üstüne döker diye izin vermedim ama sonradan bu zamanlarda kişiliğin temellerinin atılldığını düşündüm ve çalışmalara başladık.
Önce bir bardağı yarısına kadar dolu bir şekilde verdim-tabii plastik bardağı-hepsini bir kere de içmeye çalışınca üstüne başına döktü:)
İkimizde acemiyiz işte ama en çok ben :)
İkinci seferde bir kere de içebileceği kadar yani bir yudum su koydum,bu sefer sonuç son derece başarılıydı.Her yudumdan sonra bardağı bana uzatıp biraz daha aldı.Şu anda kendi suyunu yudum yudum da olsa kendi içiyor :)

Burada küçük beyimiz babasına güreşmek için hamle yapıyor,babamızın da gözü maçta :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ah maşaallah Ömer'e. Bardakla içmeye alıştırmanız da güzel biberon sonra sorun oluyor.

Adsız dedi ki...

Ben ömere hiç biberon vermedim zaten direkt bardakla içirdim herşeyi,belki bazen misafirlikte kolaylık olsun diye yapmışımdır o kadAR....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...