16 Ekim 2008

Ba-baaaaaaa.........

Eşim şu son zamanlarda çok çalıştığı için ,ömerle beraber ara ara annemlerde kalıyoruz.Haliyle ömerin bazen iki gün babasını göremediği oluyor-tabii ben de göremiyorum:(-
Ömerin bu özlemini babasını gördüğü zaman su yüzüne çıkıyor.Babası önden ömer arkadan evin içinde gezip duruyorlar.Eşim yemek yerken bile kucağından kalkmıyor,eşimde tabii bu kadar sevilmenin tadını çıkarıyor.
Geçende yine bu iki günlük bir aradan sonra babamız bizi almaya geldi.Eve bir şeyler almak için markete girdik.Ömer tabii babasının kucağında :)Bir ara ömeri alışveriş arabasına koymamız gerekti.Ömer,hemen şikayet ederek "ba-ba",dedi.Eşim de efendim oğlum ,ömerin hoşuna gitmiş olmalı ki bir daha" baba "dedi,eşimde "efendim oğlum",ömer yine ve tekrar tekrar 15 -20 kez baba daha dedi.Her seferinde de eşim bıkmadan "efendim oğlum" dedi.
Ama sabrın da sonu var tabii.Ömer baba demesine rağmen eşim bir kaç kez cevap vermedi.
Ömer beyde dururlar mı tabii :) ,avazı çıktığı kadar ,tüm tansaşda sesi yankılacak kadar ba-baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-yani baba hemen bana cevap ver yada beni kucağına al bak çok sinirleniyorum ona göre-şeklinde bağırınca ,civardaki herkes bize bir bakış attı ve tabi eşim ısrarlara dayanamayarak ömeri aldı.Ama bir 20 -30 kez daha "efendim oğlum" demeye devam etti.
Market boyunca güldüm, ben bu iki adamı da çok seviyorum .

11 yorum:

Adsız dedi ki...

tabii pamuk ömer'e cevap verilmez mi annesi,haklı çocuk:) biliyorsun onlar herzaman haklı:)

Adsız dedi ki...

çok şeker ömer..hep geçtik bu süreçlerden minikler benziyor birbirlerine:))
sevgiyle kalın

Adsız dedi ki...

güldem,eşimde son bğırmasıyla , sanki büyük bir suç işlemiş gibi hemen aldı ömeri :)

çocukla çocuk haklısın,ben de ömerden küçüklere bakıyorum ,ömerle aynı,hemen hemen her çocuk böle demekki :)

Adsız dedi ki...

çok tatlı bu çocuklar,Rabbim onların acı günleirini göstermesin hiç bir anneye

sevgiler

Adsız dedi ki...

ay aynı olay şuan benimle pamuş arasında geçiyor.gün boyunca evde biraz uzaklaşsam hemen anneee diye sesleniyor bana ben de karşılık veriyorum en az 10-15 defa sürüyor bu :))

ama baba sevgisi de bir başka tabi hele biraz ayrı kalınca...maşallah ömer'e çok tatlı...

Adsız dedi ki...

Nasil da biliyorlar bagirdiklarinda istediklerini yaptirdiklarini. Cok uyanik bunlar cok:)

Bizimkisi sadece anne-babaya degil etrafindakilere de boyle yapiyor. Markette her gordugune "hi!" diyor, selamini almayanlari ise en yuksek perdeden ikinci bir "hi" ile cezalandiriyor:)

Adsız dedi ki...

baba gibi anneee de desin istiyorum ben ama pek söylemiyor işine gelirse bazen :( her halde hiç bıkmadan efendim derdim diye düşünüyorum :))

Adsız dedi ki...

hehe bizde de var aynıı durumlar :))

çok şekerler çokkk

Adsız dedi ki...

Muko,kesinlikle.Dünyanın en büyük acsının evlat acısı lduğunu duymuştum,allahım kimseye göstermesin.Sıralı ölüm versin....

Siyapcım;Ömer ,babasını olduğu gibi ben, 15 -20 kez çağırmıyor:(.Bana sadece arada işi düşerse anne diyor o kadar.Genelde ismim memme.

Adsız dedi ki...

Ayşe şule,ya bence biz bu kadar zeki değildik:)Bunlar çok fena olacaklar...

Ayçacım ömerde öyle hatta bana direkt memme diyor,anneden daha kolay geliyor sanırım .Anne arada .

Adsız dedi ki...

Yasemin ,evet kesinlikle :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...